És molt agradable rebre l’encoratjament de molta
gent pel que publiquem com a premsa educativa i cultural a la revista LO
CAMPUS i al periòdic digital LO CAMPUS DIARI, però de vegades no se
com dir-ho, però els hi haig de dir: gràcies per la felicitació, però ens
podries ajudar econòmicament ?
Potser és fort i quedem com uns “aprofitats”, però tothom
ha de saber que cada pàgina o pantalla té un treball al darrera, que encara que
hi col·laborin molts voluntaris, tot té unes despeses. Però encara més, si
volem premsa universitària independent, necessitem no dependre econòmicament de
ningú. O almenys dependre de molta gent diferent, per assegurar la pluralitat.
Algú ens deia per assegurar una imatge positiva: -No
demaneu ajuda perquè fa “pobre”. És que la premsa universitària és pobre!!! Pobre
d’euros, no pobre d’idees, d’informació i d’opinió.
Si nosaltres podem col·locar les nostres edicions i
publicitat a la safata particular d’e-mails d’unes potencials 300.000 persones
de 21 Campus universitaris i diferents Instituts de Secundària, som un canal de
màrqueting per a joves important; llavors perquè no explicar-ho i demanar
suport econòmic. Suport econòmic a canvi de publicitat directa i
Publireportatges.
El problema sempre és el mateix i molt difícil de
resoldre’l: Descobreixes que s’està donant un Màster d’una clamorosa baixa
qualitat i un periodista nostre fa la crònica: informa i opina, tot recollint l’opinió
de diferents estudiants crítics i emprenyats. Ho publiquem. Simultàniament els
de Difusió de la mateixa Universitat on és cursa el Màster deficient, ens estant
encarregant publicitat. Després de publicar la crònica del Màster, rebem la
trucada de Difusió i la frase s’ha fet famosa a la nostra redacció: Voleu
publicitat? Doncs: “Quid pro quo”.
Claríssim!, hem arribat a perdre campanyes de
publicitat (signades !!!) d’alguna Universitat de Catalunya. Nosaltres fem PREMSA
universitària, no fem comunicació institucional, encara que d’aquesta mena de
comunicació corporativa en publiquem, la cobrem i avisem al lector de que té al
davant.
Ens ajudeu?
Mireu-vos amb calma, els papers i les Tarifes
que difonen els nostres comercials de LO CAMPUS i LO CAMPUS DIARI sota la marca
“Plataforma Cultural LO CAMPUS” ... cliqueu aquí