dijous, de gener 05, 2006



bye-bye !!!

Avui és el meu l’últim dia a la Residència Universitària Butlers Wharf de la London School of Economics and Political Science (LSE), en ella he llegit sobre història, literatura, sociologia i cultura occitana. He escrit molt de material sobre metodologia de recerca de les Nacions sense Estat, sobre Occitània i sobre Aran.

I he fet un seguiment informàtic, via internet, de 24 hores non-stop, de tot el que passava al món. En especial he revisat gravacions de veu i d’audiovisuals de tot el que passava a Catalunya.

Hores de ràdio i de televisió m’ha mantingut al dia, de les petites i grans coses, dels meus Països Catalans, Països Occitans i el Regne Unit. I una xarxa molt dinàmica de contactes, em tenien al dia de coses que passaven al dia a dia, a l’hora a hora, el minut a minut de la Val d’Aran.

A més he dissenyat i elaborat una estratègia de màrqueting i comunicació institucional de Nacions sense Estat, perfectament competitiva i amb un clar posicionament per “existir” en l’espai comunicatiu.

Canvio de Residència permanent, de País i de feina, això durarà uns dies, potser escriure menys en aquest Diari Cívic, com sempre viatjar em desconnecta de les “meves” estimades màquines, encara que aquest cop, tornen a viatjar amb mi per avió, tren i bus.

Sigui on sigui, la meva caserna-base de treball professional, segueixo lligat, com a investigador doctorand de metodologia d’anàlisi de la nació occitana, a la LSE fins el 2009.

El que més enyoraré serà el “Greek Style Natural Probiotic Yogurt with Greek Cherry Compote” de Marks & Spencer, la meva cadira de treball d’Ikea, les passejades a Putney, el gris del cel i la pluja fina i la meva finestra panoràmica de l’habitació-cova, des d’on cada dia, veia les meves dues veïnes lèsbiques que em saludaven abraçades i somrients.



............................................SPEECH after long silence; it is right,
............................................All other lovers being estranged or dead,
............................................Unfriendly lamplight hid under its shade,
............................................The curtains drawn upon unfriendly night,
............................................That we descant and yet again descant
............................................Upon the supreme theme of Art and Song:
............................................Bodily decrepitude is wisdom; young
............................................We loved each other and were ignorant.


...................................William Butler YEATS
....................................XVII. After Long Silence


...