divendres, de gener 07, 2011





Comencen avui les festes mundanes del meu aniversari.
.
Primer, dos dies de cinema amb marató de pel•lícules, passejades llargues urbanes i indigestions variades.
.
Desprès un recés, tancat en una espècie de convent privat, durant 21 (vint-i-un) dies, per acabar de preparar un terrible examen de farmacologia. I a poques hores de la maleïda prova, començarà la setmana que m’ha regalat a Londres. Una setmana amb concerts, grans exposicions i altres esdeveniments ja amb entrades i reserves encomanades. Tot un senyor regal.
.
I el més divertit: per primera vegada els anglesos, en alguns llocs, em fan un descompte sènior per la meva nova edat. Tot un detall !!!.
.
A la tornada, un nou número de la revista LO CAMPUS, més les noves aventures de “LO CAMPUS DIARI”, “LO CAMPUS barris” i “LO CAMPUS mèdic”, m’estaran esperant. Tota una maleta carregada de feina i somnis.

...