dimecres, de març 14, 2012
















La incompetència de la maquinària del Govern Mas és increïble.
Tant si et deuen 619,12 euros, com 6.190,12 euros com 61.900,12 euros o 619.000,12 euros, simplement no paguen.
Hi ha un servei del Departament d’Economia i Coneixement que es diu “Informació de pagaments a creditors” que si truques t’informen de com tens les factures.
Malgrat tanta parafernàlia, és el 012 de tota la vida.
El que m’emprenya més, és l’explicació del perquè no paguen:
Expliquen un discurs lligat en els pressupostos estatals i quan siguin aprovats llavors veuran si paguen. Això m’ho deia la locutora i quedava clar que seguia un guió pautat de respostes preparades. Mai havia sentit des de la Generalitat una explicació tant espanyola com m’han donat. El 012 presenta la Generalitat com una simple “regió de segona” i amb arguments de mal pagadors. La incompetència catalana, és catalana i malgrat l’espoli espanyol, la incompetència segueix sent nostra.
Preguntada a la locutora quan creu que cobraré la factura del 2011. Resposta: doncs divendres o la setmana vinent o el mes vinent.
No em puc imaginar que passaria si jo fes això a la gent amb que treballo i li haig de pagar factures.
De tota aquesta consulta, a més, jo he hagut de pagar una part de la trucada perquè és com un 902.
És al·lucinant.
És per renunciar a l’import de la factura perquè ho inverteixin  per preparar “argumentaris seriosos” i ens deixin de tractar com idiotes.