Comencem una nova i petita aventura: el nou quinzenal digital “LO CAMPUS 2.0”. Servirà per distribuir opinió, fonamentalment entre
els 9.561 estudiants de la Universitat de Lleida. Tothom ho rep al seu compte.
A partir d’ara s’ha de començar a treballar pel “LO
CAMPUS audiovisual” que no vol dir posar-hi vídeos, que ja fem, sinó elaborar
tot el producte editorial informatiu i d’opinió a partir de la imatge i el so.
Encara no hem pogut atrapar totalment la dinàmica jove,
però arribarà un dia que estarem a dues passes endavant i llavors ja marcarem tendència.
Estar al dia de tot, és un enorme al·licient,
llàstima que la nostra docència universitària no té aquest neguit d’atrapar l’atenció
jove, utilitzant les seves pròpies armes comunicatives.
RECOMENACIÓ: En comptes d’un Prozac, inventa't una nova
publicació (o el que sigui, però creatiu), perquè encara et farà més efecte
positiu i d’optimisme.