dijous, d’agost 20, 2020

 

"Twitter España" va de caça

 

No hi ha manera de desbloquejar el meu compte de Twitter: @jrcatalunya

Centenars de “bots espanyolistes” han denunciat el meu compte i suposo que automàticament suspenen el compte. Hi ha qui sosté que "Twitter España" és un cau de ultres que fan purgues silencioses als independentistes que estem a la cuina del Procés i no tenim responsabilitats públiques.

Ja fa més de 60 dies del bloqueig, per tant tocava buscar solucions.

Al meu compte confluïen temes polítics meus, de les publicacions i associacions en les que intervinc. Ara cal diversificar-ho tot, per no fer-nos mal.

Començo obrint un nou compte a Twitter del digital LO CAMPUS DIARI.

Seguiré més endavant amb altres solucions, sobretot seguiré reivindicant el meu compte personal suspès.

Si teniu Twitter feu-nos costat al nou @locampusdiari , perquè he perdut els més de 3.000 seguidors que tenia.

Però tornar a començar té la seva gràcia.

Si “el meu mal vol molt soroll”, un compte suspès de Twitter és una petita pedreta a la sabata.