diumenge, de novembre 08, 2020

PRIMÀRIES de “JUNTS per CATALUNYA” (10)

 

Campanya “Art Povera”
A la recerca de l’AVAL SOLIDARI

 



En la recerca d’avals entre afiliats de Junts per Catalunya per poder-me presentar com a presidenciable del partit a les properes eleccions al Parlament de Catalunya, topo en una enorme dificultat: no tinc accés directa via telemàtica amb els afiliats.

I per això haig de fer tots els papers de l’Auca i utilitzar totes les vies possibles per donar una senyal d’atenció perquè m’avalin o en donin l’aval solidari encara que no em votaran. (Els avaladors poden fer-ho per molts candidats a la vegada).

Avui que queda una setmana de finalitzar la presentació d’avals, no sabem encara com es recolliran al Web del partit i que caldrà aportar.

És un error que el partit, respectant totes les dades personals confidencials, no ajudi a fer una crida global a tots els afiliats amb els noms dels candidats presidenciables i incentivant la recollida d’avals.

Per tot això, em veig obligat a treballar amb una campanya de “màrqueting pobre”, exercida com el il·lusionant  “Art Povera” construït amb materials pobres, que en política significa que només amb imaginació jugues amb els pocs mecanismes que tens. Des de Lleida, confinat, internet és un bon aliat.

Encara que tinc el meu Twitter personal bloquejat per “Twitter España”, utilitzo un Twitter d’una de les meves publicacions.

I us adjunto a continuació dos exemples de treball a Twitter, buscant la bona fe dels que volen uns partits independentistes fortament democràtics i que donin oportunitat al debat, malgrat ser ella i ell independents.

 


 





Carta Oberta a Pilar Rahola ... clicar aquí



 





Carta Oberta a Lluís Llach ... clicar aquí


+++

Busco avalador o pistes per trobar afiliats de Junts: jrcatalunya@gmail.com

PROPOSTA  Presidenciable ... clicar aquí

Fitxa gràfica a Twitter ... clicar aquí

+++

 IMATGE: L’escultor d’Art Povera Giuseppe Penone treballant.