divendres, de novembre 06, 2020

PRIMÀRIES de "JUNTS per CATALUNYA" (9)

 

            Avals


Ja tenim el Reglament sobre les Primàries a Junts per Catalunya.

El Reglament s’ha de votar aquest cap de setmana via telemàtica, sense debat previ entre la militància, la nova modalitat per “col·locar-ho” tot.

Necessito 100 (cent) avals, recollits en una setmana, per poder-me presentar com a candidat presidenciable.

El partit és nou, mai m’he reunit amb algun grup d’afiliats. No sé qui és afiliat o no. Et trobes amb la sorpresa que qui et pensaves que era afiliat, doncs no ho és. No pots accedir a cap llista de militants, perquè no sé quina llei espanyola ho prohibeix.  

A més, la pandèmia i les restriccions ho fan tot complicat des de Lleida. No puc parlar amb el responsable d’organització nacional del partit perquè no és accessible etc etc: un drama.

Però a mi m’incentiven els drames, és a dir: sense plorar més, ni fer el ploramiques més, començo la batalla express dels avals.

Necessito ajuda, en majúscules: AJUDA.

Concretant: necessito les adreces d’e-mails de persones afiliades oficialment a Junts per Catalunya, després jo ja intentaré comunicar-m’hi. Teniu algun amic, conegut o saludat de “l’Espai Puigdemont” i que sigui del partit Junts?

Explicava en un altre text: “ ... Que no t’agrado, no és cap problema, em dones un aval a mi i un altre al teu candidat de l’ànima. La idea és fer més plural el procés competitiu ...”.

Perquè cada avalador pot avalar diferents candidats simultàniament, però l’avalador ha de ser obligatòriament un afiliat al partit Junts per Catalunya.

Com imatge us penjo aquí, material de la campanya que faré per Twitter, utilitzant un compte colateral perquè el meu personal fa mesos que el tinc bloquejat, i us adjunto també un link sobre la meva PROPOSTA POLÍTICA.

Ànims !!! que només busquem construir un lideratge per portar-nos a la independència, quasi res. El tema és seriós i molt complexa.

 

PROPOSTA ... clicar aquí