divendres, de març 22, 2024

Partit

Al final Puigdemont: 
com a retorn de restitució !!!




Quan s’hagin celebrat les pròximes eleccions al Parlament de Catalunya, serà el moment d’explicar millor les intimitats de Junts per Catalunya.

Sempre guanyo fora de temps i ja no fa ni il·lusió.

Ara soc membre del Consell Nacional de Junts, però ha estat per “esgotament”, perquè alguns dels elegits abans que jo, han deixat aquest organisme de direcció i la llista ha corregut.

Però el tema que vull destacar ara, és que al Congrés Nacional de Junts per Catalunya 2022 em van “maxacar” perquè feia propostes polítiques i preguntava:

 ¿Per que el Congrés de Junts a través de la seva Ponència Política deixa de banda una de les consignes més singular i característiques de Junts: impulsar políticament la consigna del RETORN del President Puigdemont?

Un RETORN POLÍTIC o sigui com a President legítim del Govern cessat per l’article 155.

Vaig perdre totes les incorporacions i esmenes meves a la Ponència, per culpa dels que ara aplaudeixen amb les orelles, però abans negaven internament al President, sempre que podien.

Ara el President Puigdemont després d’equivocar-se elecció, en elecció, a la tercera per fi ha entès que s’ha de presentar a les eleccions al Parlament de Catalunya “Com el retorn del President destituït pel 115”.

Ara al meu partit s’estan matant per tenir un lloc a la llista electoral, veurem quantes dones del patriarcat i masclistes repeteixen …

 

+++

Sobre aquest tema ja vaig escriure en aquest mateix blog en una Sèrie titulada: “El que vaig aprendre al Congrés Nacional de Junts per Catalunya 2022”.

TERCERA PART (07/agost/2024): El RETORN del President legítim de Catalunya Carles Puigdemont liquidat de les grans consignes polítiques de Junts per Catalunya ... clicar aquí


+++

IMATGE: Escultura “Der Rufer” (1966) a Berlin, de Gerhard Marcks.