dijous, de juliol 14, 2005

 Kandinsky


Sóc politicòleg i em dedico a la recerca social, dins del compromís de les organitzacions pels drets civils i culturals de les minories i els pobles. Estic en un profund procés de canvi en el meu treball, cada dia més orientat al “Charity Sector”, com a professional. I malgrat tot això, necessito més temps per pair les explosions a Londres i totes les conseqüències que porten sobre la llibertat.

Em sobta la rapidesa com molts analistes diuen la seva. Tanta clarividència express, m’aclapara. No m’atreveixo, encara, a escriure una anàlisi sobre el tema.

Quan un podria estar entre els morts, perquè cada dia agafa la fatídica ruta de les bombes, quan no pots passar pels carrers de sempre, quan no pots comprar-te l’entrepà on anaves, perquè estaven en mig del territori de l’objectiu terrorista, em costa encolomar-li a Blair, que ell és el terrorista, per la invasió d’Iraq.


...