dijous, de novembre 19, 2020

 

Descobrint la sopa d’all:
el meu retorn a Facebook




Haver participat a l’inici d’unes Primàries de partit he après moltes coses, sobretot amb qui comptes de suport a part dels avaladors o votants, però també he aprés qüestions digitals.

He tornat a descobrir la sopa d’all: necessito novament la plataforma Facebook, que vaig deixar-hi d’escriure el mes de juliol de 2018.

He descobert que els afiliats de partits o associacions que viuen lluny de Barcelona capital, Girona i Tarragona no tenen Twitter tenen Facebook. (No sé sí existeix algun estudi acadèmic que corrobori la meva impressió domèstica i res científica).

Doncs no en parlem més: com que ja tenia compte a Facebook simplement el ressuscito i el reactivo, que vol dir que hi hauré d’escriure les meves dèries ... una feinada. (Veig que hi hagut un re-disseny total de les pàgines).

Intentaré també canalitzar al meu Facebook escrits d’aquest blog, el meu Twitter personal, el Twitter de LO CAMPUS DIARI i altres publicacions que intervinc com LO CAMPUS, L’INDEPENDENTISTA i VOTZ ARANESA.

Aquest és el meu link de Facebook:  

 https://www.facebook.com/joanramon.colominescompanys

Us atreviu a “fer-nos amics” a traves de Facebook?