Les disculpes de “Twitter España”
Des del 18 de
juny d’enguany “Twitter España” em va bloquejar el meu compte personal: @jrcatalunya
Vaig perdre a més, els meus 1.450 contactes, una misèria al costat d’altres comptes personals.
Vaig enviar més de 50 e-mails als equips de Suport de Twitter, tant l’espanyol com el nord-americà. Fins i tot em vaig fer passar per espanyol. Ni mig e-mail, vaig rebre.
Un impertinent text en un diari català com l’Ara, que deia en un titular “Joan-Ramon Colomines-Companys, l’‘outsider’ de JxCat que no té Twitter per haver-hi defensat Laura Borràs, la seva rival”, ha influït sembla en el desbloqueig del meu compte i he rebut el següent e-mail:
Case# 0160837546: Appealing a locked account - @jrcatalunya [ ref:_00DA0K0A8._5004A1xGzU7:ref ]
Twitter Support
Hola:
Te escribimos para comunicarte que tu cuenta ya se ha
desbloqueado. Lamentamos las molestias ocasionadas.
Te contamos un poco más: Usamos sistemas para detectar y eliminar muchas cuentas de Twitter de spam automatizadas, y parece que tu cuenta fue detectada como spam por error. Esto puede ocurrir si una cuenta presenta comportamientos automatizados que incumplen nuestras reglas.
Lamentamos la confusión y esperamos volver a encontrarte en Twitter pronto.
Si necesitas comunicarte con nosotros nuevamente, envíanos una denuncia desde la aplicación de Twitter o visita nuestra página de formularios, ya que no se monitorean las respuestas de esta cuenta.
Gracias,
Gràcies a tots aquells que m’havien fet costat i gràcies a la redacció del digital LO CAMPUS DIARI que em va permetre utilitzar el seu compte de Twitter @locampusdiari per participar a les Primàries de Junts.
Ara hauré d’aprendre com passar seguidors nous, d’un compte a un altre, sense disparar les alarmes.
Si us haig de ser sincer, malgrat els obvis inconvenients, ha estat una cura no tenir Twitter personal durant 152 dies.