dijous, d’abril 28, 2022

Nova Sèrie: El Congrés 2022 de “Junts per Catalunya” número 1

 

                  Obertura del període 
                pre-Congressual a Junts

 

 “Organitzat un dinar a Lleida amb el Conseller Jaume Giró” i “La Presidenta del Parlament Laura Borràs, assistirà a La Passió de Cervera” dues noticies que m’apareixen a l’ordinador enviades pel meu servei de premsa i que són unes autèntiques metàfores de com funciona el meu partit.

Perquè el lector ho tingui clar i sense enganys: soc militant de Junts. (Potser subjectiu i com em diuen les “clavegueres” de Junts un “Outsider”).  

I estem en període pre-Congressual o sigui un nou passeig per una jungla.

Hem començat amb força: El nostre Secretari General Jordi Sánchez plega.

Ja era hora!!! Evidentment deixarà el càrrec per haver-ho fet de puta mare.

No us explicaré intimitats del funcionament logístic del Congrés perquè si ho voleu saber, apunteu-vos a Junts. Perquè encara que ho estem fen malament, molt malament, Junts com a projecte polític, no només és bo, sinó que a més és molt necessari. A mort amb Junts !!! Nosaltres tenim un compromís personal de grup que s’ha de defensar. I us asseguro que jo modestament ho faré, malgrat el pressing.

N’estic fins el monyo dels columnistes, dels tertulians i dels càrrecs institucionals que van “d’independents” i que dia sí i dia també, ens alliçonen de com ha de ser Junts. No diré noms, però qualsevol seguidor de la vida política sabem de qui i quina parlem.

Aquests “gurus” s’haurien d’apuntar al partit i canviar-lo des de dins. El tros s’ha de llaurar i aquests només mengen viandes al restaurant i a més pagant nosaltres.

(Continuarà)